Scroll to top

Mellon Romania, subsidiara a Mellon Group of Companies activează în piaţa solutiilor de plata si a serviciilor pentru institutiile si organizatiile financiare de retail, cu peste 10 ani de experienta in Romania.

Mellon incorporeaza in Romania, experienta internationala a companiilor grupului, oferind prin cei peste 400 de angajati pe piata locala, solutii optime si cele mai bune rezultate ale costurilor finale: contact center, servicii de outsourcing, servicii de procesare, vanzari si servicii pentru produse financiare securizate.

Diana Dobrescu

Director General al Mellon Romania

Expert in Servicii de Contact Center al Mellon Group of Companies

Cu o experienta de peste 9 ani in industria Contact Center-ului, Diana este absolventa a Universitatii Bucuresti, Facultatea de Sociologie si Psihologie. Diana a fost premiata de catre Contact Center World Awards-Regiunea Orientul Mijlociu si Africa in anii 2007 si 2010 pentru excelenta in : Managementul Operatiunilor si al Resurselor Umane, Customer Relantionship Management, Leadership si Managementul Afacerii, si Best Outsourcing Services.

Misiunile si viziunile Mellon Romania sunt:

Pentru partenerii si clientii nostri: sa realizam o colaborare de lunga durata prin furnizarea celor mai bune servicii, impreuna cu partenerii si clientii nostri.

Pentru angajatii nostri: crearea unei echipe unite pentru ca fiecare sa ofere tot ce e mai bun.

Date contact:

office@mellon.com.ro

www.mellongroup.com

Bucuresti, Sector 5, Calea Rahovei 266-268, Anexele A-C, Et 1, C.P. 050912